hetschoenmakertje Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Bij Bankoverschrijving gaat gelijk op Betaling op afstand geaccepteerd en blijft niet staan op In afwachting van betaling per bank. Hoe kan ik dat oplossen?? Presta 1.7.7.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 Hoi! Eerst moeten we kijken waar het fout loopt. We gaan dus kijken in MYSQL welke status id uw module heeft gegeven aan de betaling. Dit doen we door deze query te laten lopen in uw MYSQL databank (PHPmyAdmin, ....) SELECT * FROM `ps_configuration` WHERE `name` = 'PS_OS_BANKWIRE'; Dit zal vervolgend een rij weergeven waar je bij value een waarde kan aflezen. Komt dit cijfer overeen met juiste status? Backoffice > Winkelinstellingen > Bestellingsinstelling en vervolgens op het tab Statussen klikken. Is er een verkeerde status ID opgenomen in uw MYSQL databank? Dan moeten wij deze updaten. Dit doen we door volgende SQL uit te voeren. OPGELET: je moet nummer 10 wijzigen naar het juiste nummer voor de status dewelke jij wenst. UPDATE ps_configuration SET `value` = 10 WHERE `name` = 'PS_OS_BANKWIRE'; Veel plezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 Bedankt Crezzur, Waar kan ik die MYSQL databank vinden?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted June 25, 2021 Share Posted June 25, 2021 9 minutes ago, hetschoenmakertje said: Bedankt Crezzur Waar kan ik die MYSQL databank vinden?? Hoi!, Als je niet weet wat een MYSQL databank is of waar je deze kan vinden kan ik u enkel aanraden om het niet zelf te doen. Deze databank bevat alle gegevens van uw webshop. als je iets fout doet kan er onherstelbare schade worden aangebracht met verlies van uw webshop tot gevolg. Wil je het toch zelf doen? Even Google raadplegen "uwwebhosting mysql inloggen" het verschilt van hosting tot hosting waar je dit kan vinden en hoe je kan inloggen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts