Rico_001 Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 (edited) Goede Middag, Versie : 1.7.7.1 Ik ben sinds enige tijd bezig om een nieuwe webshop op te zetten die nog niet online staat. Bij Beheer Klanten (Klanten - Klanten) komt er een foutmelding wanneer ik iets wil aanpassen aan de gegevens van de klant. Het formulier om de aanpassingen te doen wil niet openen. Ik heb niks gewijzigd, maar ik heb geen idee sinds wanneer dit is gebeurd aangezien ik de laatste weken enkel tijd heb besteed aan het aanvullen van producten. Pas vandaag heb ik gezien dat dit niet meer werkt. Ik had die klant gegevens vroeger manueel ingegeven via het dashboard. Heeft iemand misschien enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn. Ik ben daarnet ook eens gaan kijken om een nieuwe klant aan te maken vanuit de frontend (inlog knop op de webshop). Wat ik ook raar vind is dat er geen adresinfo wordt weergegeven wanneer een klant wil inloggen (zie bijgevoegde foto) Bij voorbaat dank Rico Edited June 15, 2021 by Rico_001 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rico_001 Posted June 17, 2021 Author Share Posted June 17, 2021 Goede Middag, bedankt voor uw antwoord. Na het runnen van de query is er niets veranderd. De foutmelding blijft. Wanneer ik via het adres van een klant (Dashboard / Klanten / Adressen - Wijzig kies en klik op de eerste lijn in het formulier (Klant) dat verschijnt ook volgende foutmelding. (zie bijlages) Bedankt Rico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rico_001 Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 Goede Middag, heeft iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost. Bedankt Rico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rico_001 Posted June 25, 2021 Author Share Posted June 25, 2021 Goede Middag, Bedankt voor je snelle antwoord, maar die tabel bestaat al in de database. (zie bijlage) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rico_001 Posted June 26, 2021 Author Share Posted June 26, 2021 Goede Middag, Deze morgen heb ik besloten om de tabel ps_connections_source te verwijderen uit de database. Hierna heb ik de query gerund die u had voorgesteld (zonder de laatste lijn - die gaf een error). Hierna de cache leeggemaakt (var/cache/dev en var/cache/prod) alsook via geavanceerde instellingen - prestaties - cache legen) Nu kan ik opnieuw aanpassingen doen aan klanten / orders / winkelwagens. Het probleem is hierdoor weldegelijk opgelost. Nu kan ik mijn shop alvast online plaatsen en van daaruit verder werken. Met bijzondere dank Rico Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts