JonasPhilbert Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 (edited) Dav Presta-folk! Jeg er i gang med at sætte min første webshop op, og har lidt vanskeligheder med mine leveringsmetoder. På trods af at jeg har opsat flere leveringsfirmaer, som alle er aktive, får jeg ingen mulighed for at gennemføre min betaling på siden. Hvad kan det skyldes? Er det et krav at jeg skal have et modul til håndtering af levering? Edited July 4, 2021 by JonasPhilbert Løst. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 18, 2021 Share Posted June 18, 2021 Prøv at tjekke under Levering > Leveringsfirmaer om du har aktiveret en zone, der indeholder modtagelseslandet. /Kjeld 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 Hvilken ps version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonasPhilbert Posted June 22, 2021 Author Share Posted June 22, 2021 @presta-dyr Det ser ud til at have været problemet, tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted June 24, 2021 Share Posted June 24, 2021 Husk at rette dit indlæg til løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts