Jeffreydracoon Posted June 14, 2021 Share Posted June 14, 2021 Hoi allen, Ik word echt behoorlijk gefrustreerd op het gebied van vervoerders en het koppelen van landen. Waarschijnlijk doe ik iets doms maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om voor elk land een aparte vervoerder te koppelen. Ik heb vanuit frustratie nu maar alle vervoerders voor allen landen aangezet in de hoop dat de klanten van buiten nederland de goede optie kiezen voor verzending. In de praktijk blijkt dit dus niet goed te gaan en moet ik de klanten berichten om voor als nog de goede verzendkosten te betalen. Heel veel werk dus. Ik merk dat als ik een land koppel aan een vervoerder dat dit niet werkt. Ik krijg dan de volgende melding: Helaas, er zijn geen vervoerders beschikbaar voor uw afleveradres. Als ik dan europa aanzet dan werkt dit weer wel. In Europa heb ik dan dus nu ook alle landen aanstaan waar we naartoe verzenden anders krijg ik het gewoon niet voor elkaar. Aparte landen pakt hij namelijk niet. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 Maak jij gebruik van de opties "Bereiken" ? Hier kan je instellen dat enkel land X een bepaalde vervoerder mag gebruiken. En bijkomend laat jij uw webshop de taal aanpassen aan de hand van de browser taal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffreydracoon Posted June 16, 2021 Author Share Posted June 16, 2021 Hoi, beide kloppen zover ik kan zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffreydracoon Posted June 16, 2021 Author Share Posted June 16, 2021 (edited) Als ik hier europa nu uitzet dan is de vervoerder dus niet meer te zien. Edited June 16, 2021 by Jeffreydracoon (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted June 16, 2021 Share Posted June 16, 2021 ik vermoed dat je de zones dan niet goed hebt staan. dus land nederland moet gekoppeld zijn aan zone nederland, etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delete-account-pleas Posted June 17, 2021 Share Posted June 17, 2021 22 hours ago, Jeffreydracoon said: Als ik hier europa nu uitzet dan is de vervoerder dus niet meer te zien. Maar Nederland is hier niet aangevinkt dan wordt deze ook niet weergeven, of is dit de bedoeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffreydracoon Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 Ik heb het denk ik! Om de 1 of andere reden stonden de landen in de zone europa in plaats van het land zelf. Nu werkt het naar behoren gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts