Jeffreydracoon Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Hoi allemaal, Ik heb zowel jullie hulp als advies nodig Ik wil graag de volgende afbeelding als mijn footer afbeelding. De vraag is hoe kan ik dit doen? Wat zijn de maten precies? En denken jullie dat dit goed mogelijk is met mijn webshop? www.dracoon.nl. Ik gebruik de nieuwste prestashop 1.7.7.4 Alvast super bedankt voor het meedenken/lezen/helpen! Mvg, Jeffrey Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 20, 2021 Share Posted May 20, 2021 Persoonlijk zou ik de footer clean houden. Klanten zoeken daar informatie en hoeven (in mijn optiek dan) niet vermaakt te worden. Op mobiel valt deze volgens mij ook al weg bij jou shop. Je zou het dus voor een klein deel van pc/laptop bezoekers doen. Misschien een idee om wat klanten hier ook naar te vragen. Maatvoering weet ik zo niet, maar wellicht dat dit in de thema documentatie is terug te vinden? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffreydracoon Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 Wow hoe gaaf is dat? Maar hoe verander ik dat dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffreydracoon Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 2 hours ago, Crezzur said: Om u alvast een idee te geven hoe het er zou uitzien bij het gebruik van uw afbeelding. (mogelijks kan dit u helpen te beslissen) Stretch van afbeelding: Repeat van afbeelding: Echt heel gaaf! Met welk programma maak je dit als ik vragen mag? En hoe krijg ik het in mijn webshop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts