Jump to content

[Løst] BO ikke tilgængelig

Tommy G

Recommended Posts

Hej

Efter at jeg forsøgte at opdatere nogle moduler i PS, har jeg ikke længere adgang til BO. FrontOffice virker fint.

Jeg får følgende fejl når jeg prøver at logge mig ind på BO:

Fatal error: Class Symfony\Component\Config\Resource\ComposerResource contains 1 abstract method and must therefore be declared abstract or implement the remaining methods (Symfony\Component\Config\Resource\ResourceInterface::getResource) in /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_accounts/vendor/symfony/config/Resource/ComposerResource.php on line 19

Nogen der har nogen idé til hvad der er galt?

Edited by Tommy G (see edit history)

8 minutes ago, Prestafan1234 said:

Du har et modul, der fejler: ps_accounts

Prøv at omdøbe det til f.eks. BAKps_accounts via file manager eller FTP.

Nu har jeg omdøbt den, men det gav så bare en anden og længere fejl:

Fatal error: Uncaught PrestaShop\PsAccountsInstaller\Installer\Exception\ModuleVersionException: Module version expected : 4.0 in /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/vendor/prestashop/prestashop-accounts-installer/src/Installer/Facade/PsAccounts.php:49 Stack trace: #0 /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/vendor/prestashop/prestashop-accounts-installer/src/Installer/Facade/PsAccounts.php(62): PrestaShop\PsAccountsInstaller\Installer\Facade\PsAccounts->getService('PrestaShop\\Modu...') #1 /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/src/Api/Client/AnalyticsClient.php(85): PrestaShop\PsAccountsInstaller\Installer\Facade\PsAccounts->getPsAccountsService() #2 /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/src/Api/AnalyticsApi.php(88): PrestaShop\Module\Ps_metrics\Api\Client\AnalyticsClient->getShopId() #3 /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/src/Api/AnalyticsApi.php(138): PrestaShop\Module\Ps_metrics\Api\AnalyticsApi->getShopId() #4 /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metri in /var/www/mix-it.dk/public_html/modules/ps_metrics/vendor/prestashop/prestashop-accounts-installer/src/Installer/Facade/PsAccounts.php on line 49

Andre idéer? Det er sikkert et eller andet modul der ikke virker længere. Spørgsmålet er bare hvilket

Som jeg læser det, så prøver den at auto installere ps-account, som jo ikke er der.

Hvad man så kan gøre, har jeg ikke et bud på.

Jeg er bange for at hvis du omdøber ps-matrics, så får du bare en 3. fejl. Men prøv. Men så kan det blive skruen uden ende.

22 minutes ago, Prestafan1234 said:

Du skal blot læse fejlmeddelelsen. Der er også fejl i ps_metrics. Så du er nødt til at gå slavisk til værks indtil alle moduler der fejler er slået fra. 

Men hvorfor det fejler er så en opgave i sig selv at finde ud af.

Wupti. Efter jeg omdøbte ps_metric, så virkede det hele igen 🙂 Nu kan jeg komme ind i BO og umiddelbart ser det ud til at det hele virker. Men eftersom jeg nu har omdøbt ps_account, ps_metric og iøvrigt også czinstagramblock, så må der være noget PS mangler og det er så det jeg skal finde ud af hvad det er.

Men tusind tak for hjælpen

• Tommy G changed the title to [Løst] BO ikke tilgængelig