jan douma Posted April 28, 2021 Share Posted April 28, 2021 ik wil graag de pakbon aanpassen en dan een afleverbon van maken waar de klant op moet tekenen voor ontvangst kan iemand mij helpen met hoe ik de pakbon kan veranderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tajriba Posted May 6, 2021 Share Posted May 6, 2021 Wat wil je precies veranderen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan douma Posted May 7, 2021 Author Share Posted May 7, 2021 Ik wil graag dat er veld onder komt waar waar op staat handtekening voor ontvangst naam , datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan douma Posted May 23, 2021 Author Share Posted May 23, 2021 2 uren geleden, Crezzur zei: Als ik het goed voor heb wil je iets als de afbeelding hieronder bereiken? Dit kan eenvoudig door het bestand uwwinkel/pdf/delivery-slip.tpl te openen en helemaal naar beneden te scrollen van dit document. Helemaal onderaan plaats je deze code net boven de </table> lijn <tr> <td colspan="7" class="left" height="20">Handtekening voor ontvangst:</td> </tr> <tr> <td colspan="4" class="left">Datum:</td> <td colspan="4">Naam:</td> </tr> oke sorry dat ik het vraag maar ik ben helemaal nieuw met de presta webshop maar waar vind ik die pdf?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts