Posterstyle.dk Posted April 18, 2021 Share Posted April 18, 2021 Håber nogen kan hjælpe en total dummie her Jeg har en kategori som ikke bliver indexsert på google da den siger noindex. Hvor kan jeg ændre dette henne?? Tænker det er noget kode noget men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan gøre det Ja det skal skæres ud i pap. pft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Hvis vi skal kunne hjælpe, skal vi også have tingene skåret ud i pap, så start her: https://www.prestashop.com/forums/topic/215505-retningslinier-for-det-danske-prestashop-forum/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikolajSvendsen Posted July 23, 2021 Share Posted July 23, 2021 Bruger du RankMath eller Yoast? Det er nemt at rette noindex i begge af disse, men jeg foretrækker klart RankMath, da brugervenligheden er meget bedre 🙂 / Nikolaj, Bankly.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 23, 2021 Share Posted July 23, 2021 (edited) 13 hours ago, NikolajSvendsen said: Bruger du RankMath eller Yoast? Det er nemt at rette noindex i begge af disse, men jeg foretrækker klart RankMath, da brugervenligheden er meget bedre 🙂 / Nikolaj, Bankly.dk Er det overhovedet moduler til PrestaShop? Yoast er så vidt jeg ved til WordPress. Man bruger oftest ikke moduler til at udelukke kategorier i PrestaShop. Rankmath finder jeg heller ikke noget på. Er du mon landet det forkerte sted? Måske for at skabe trafik til din side? Det er no-follow her 🙂 og hvis dit indlæg ikke omhandler PrestaShop bliver det blot fjernet. Edited July 23, 2021 by Prestafan1234 (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikolajSvendsen Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 On 7/24/2021 at 12:19 AM, Prestafan1234 said: Er det overhovedet moduler til PrestaShop? Yoast er så vidt jeg ved til WordPress. Man bruger oftest ikke moduler til at udelukke kategorier i PrestaShop. Rankmath finder jeg heller ikke noget på. Er du mon landet det forkerte sted? Måske for at skabe trafik til din side? Det er no-follow her 🙂 og hvis dit indlæg ikke omhandler PrestaShop bliver det blot fjernet. Sikken dejlig besked at vågne op til 🙂 Jeg prøver såmænd bare at hjælpe, men du er da meget velkommen til at slette min kommentar, hvis du ikke mener, den er behjælpelig. Dejlig måde at skræmme nye brugere væk på egentlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted July 28, 2021 Share Posted July 28, 2021 On 7/27/2021 at 9:26 AM, NikolajSvendsen said: Sikken dejlig besked at vågne op til 🙂 Jeg prøver såmænd bare at hjælpe, men du er da meget velkommen til at slette min kommentar, hvis du ikke mener, den er behjælpelig. Dejlig måde at skræmme nye brugere væk på egentlig Det var ikke for at skræmme nogen væk. Men hvis de moduler, du nævner, ikke er til PrestaShop, er det jo reelt ikke nogen hjælp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts