lefebre Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 halloeen vraagje: er bestaat zoiets als de INSTANT CHECK OUTwat ik persoonlijk geweldig vind, nu is mijn vraag of het mogelijk is om de account registratie voor klanten te wissen/ mogelijkheid uit te schakelen?aangezien ik ervaring heb met klanten die vele malen zich opnieuw registreren en dergelijke?of zit dat standaard er automatisch in en dus niet te wissen?thx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ItByBart Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Hallo ....In versie 1.4 bestaat deze , je kunt kiezen voor accounts , gasten en direct afrekenen.Grtz,Bart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefebre Posted April 24, 2011 Author Share Posted April 24, 2011 bedankt, maar ik zoek eigenlijk naar het kunnen uitschakelen van de andere optie (namelijk aanmaken van een account), die mogelijkheid kon ik daar niet terugvinden, tenzij ik me vergis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts