Jump to content

Export catalogus naar Facebook zet alle producten als zijnde 'niet op voorraad'?!

Recommended Posts

Sinds een paar dagen gebruiken we de Prestashop module PS Facebook om onze catalogus naar Facebook/Instagram te exporteren. Installatie en linken naar Facebook ging allemaal goed en ook de export van onze producten leek goed te gaan op één cruciaal punt na: alle geexporteerde producten worden als 'niet op voorraad'  geimporteerd. Ik kan ze iedere ochtend via Facebook weer als 'op voorraad' zetten maar bij de volgende run worden ze vrolijk weer als 'niet op voorraad' gekenmerkt. Met collectibles/tweedehands producten hebben we niets van EAN, barcode's oid., alleen het veld Referentie gebruiken we om onze voorraad uniek te identificeren. Ik heb gisteren dan maar al onze referentie-codes naar het MPN veld gekopieerd met het idee dat Facebook die identificatie nodig zou kunnen hebben maar vanochtend kon ik weer gaan klikken om alles weer op voorraad te zetten...

Heeft iemand hier al ervaring mee? Wat moeten we doen om te zorgen dat onze producten binnen Facebook ook gewoon op voorraad gezet zijn zoals in de Prestashop winkel? Wij zitten momenteel op Prestashop 1.7.7.2 en module 1.6.0 van PS Facebook.