Voly84 Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Hej allesammen,Jeg er helt ny mht. det her prestashop.Jeg har fået en ny standart shop ver. 1.4.Men jeg ønsker at oprettte en fane mere i venstre side, en magen til den som er der i forvejen.Den ene kunne være til transport m/hjulDen anden kunne være til transport u/hjulI disse 2 forskellige faner, skulle jeg så kunne lave flere små katagorier i.DVS. JEG ØNSKER AT DUPILKERER DEN FANE JEG HAR I STANDART SHOPPEN.Jeg kan se at det er et modul som jeg kan fjerene, men jeg kan ikke rigtig finde knappen "lav 2 stk"Håber i kan hjælpe mig.MVHVoly84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 21, 2011 Share Posted April 21, 2011 Vil du have 2 kategoriblokke?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voly84 Posted April 21, 2011 Author Share Posted April 21, 2011 Hej Kjeld, Ja, det er lige det jeg vil.. Kan man det ? Hvis ja, hvordan ? Med venlig hilsenVoly84 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts