Mgringo Posted March 13, 2021 Share Posted March 13, 2021 Deze melding krijg ik bij het afrekenen als je ingelogd bent als klant. Wanneer ik een bestelling doe als gast krijg ik wel een betaalkeuze. Weet iemand zo waar dit aan kan liggen? prestashop 1.7.6.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gezel Posted March 17, 2021 Share Posted March 17, 2021 Staat bij winkelinstellingen>klantinstellingen>groepen...... dan bij klant de betaal methodes wel op ja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Ik heb "ineens" hetzelfde probleem. De instellingen staan ( zoals ik kan zien) goed ingesteld Iemand nog een idee wat er ergens fout staat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmyt Posted October 27, 2023 Share Posted October 27, 2023 On 5/30/2022 at 5:18 PM, racemaniac said: Ik heb "ineens" hetzelfde probleem. De instellingen staan ( zoals ik kan zien) goed ingesteld Iemand nog een idee wat er ergens fout staat ? Hi racemaniac, ik heb dit probleem nu plotseling ook. Weet jij zo nog hoe jij dit opgelost hebt? thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 28, 2023 Share Posted October 28, 2023 Betaling--->Instellingen Loop alle instellingen na, dus Valuta, Groepsbeperkingen, Landbeperkingen, en Vervoerdersbeperkingen. Staat overal waar je dat wil Mollie aangevinkt? Of een andere betaalmethode die je beschikbaar wil maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmyt Posted October 28, 2023 Share Posted October 28, 2023 8 hours ago, ecommerce16 said: Betaling--->Instellingen Loop alle instellingen na, dus Valuta, Groepsbeperkingen, Landbeperkingen, en Vervoerdersbeperkingen. Staat overal waar je dat wil Mollie aangevinkt? Of een andere betaalmethode die je beschikbaar wil maken. Dank je voor je hulp, helaas stond dit al allemaal goed. Het vreemde is, als ik mollie op test zet, dat het dan wel zichtbaar is. Bij de live versie niet meer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timmyt Posted October 30, 2023 Share Posted October 30, 2023 Het lijkt dat ik de oplossing heb gevonden! Door updates is er in de mollie module iets corrupt geraakt. Je weet dit niet en kan dit ook nergens zien. Ik heb de Mollie module gereset. Dan ben je al je instellingen kwijt. Daarna moet je Mollie opnieuw configureren o.a. met je vertrouwelijke mollie API keys. Daarna werkte het bij mij weer. Groet Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts