Boogje Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Op zoek naar enkele fouten schakelde ik debug in, dit resulteerde erin dat de site plat ligt. De backend is voor een gedeelte nog wel bereikbaar maar het gedeelte prestaties waar debug in zit niet. Uitschakelen lukt dus niet meer Krijg steeds onderstaande pagina in front en backend Presta 1.7.4.2. Boogje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogje Posted March 13, 2021 Author Share Posted March 13, 2021 Aanvulling; Deze popup krijg ik ook steeds in beeld; misschien een kenner die er iets in leest wat tot een oplossing leidt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogje Posted March 14, 2021 Author Share Posted March 14, 2021 Inmiddels op het Engelse gedeelte een topic gevonden ongeveer vergelijkbaar met de mijne. Daar stond als voorstel een verlaging van d PHP versie. Onderzoek daarop vertelde me inderdaad dat PHP 7.3 te hoog is voor 1.7.4.2 Inmiddels teruggezet naar 7.2 (7.1 is misschien nog beter volgens de tabel) en het werkt weer. Wel vreemd dat het er al een jaar probleemloos op draait. Of mijn problemen waar het mee begon nu ook zijn opgelost weet ik nog niet maar de site werkt weer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts