Jump to content
  • 0

Koszyk Ajax - znikająca ikona koszyka i brak odświeżania produktów.

Chris1994

Question

Witam Państwa! 

Od kilku dni borykam się z problem koszyka na sklepie internetowym.

Po dodaniu jakiegokolwiek produktu do koszyka powoduje zniknięcie przycisku koszyka(co uniemożliwia wejście o podgląd koszyka).

Produkt jest dodawany do koszyka, jednakże jest widoczny dopiero po odświeżeniu strony(przycisk koszyka również wraca)

Problem wystąpił po migracji sklepu z innej domeny. 

Przejrzałem podobne problemy które znalazły się na forum, jednak u mnie nie przyniosły rozwiązania.

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Nie jestem pewien czy poprawnie to zrobiłem, ale coś tam usuwałem... 

Jestem totalnym laikiem w tej kwestii, dostałem 'gotowca' od firmy projektującej strony, jednak teraz gdy wystąpił błąd tego rodzaju to nie mają wolnych terminów...

Próbowałem przeinstalowania wtyczki, ale dalej występuje ten sam błąd. 

Wypróbuje wszystko czego mi doradzicie tylko jeśli mogę prosić to jak krowie na rowie 😅

• 0

Udało mi się naprawić dostęp do koszyków zakupowych z poziomu backoffice'u. Skorzystałem z modułu presty database optimization. Teraz przynajmniej, mam podgląd na zamówienia i detaliczny klient może coś zamówić(wcześniej nie było to możliwe, wyrzucało błędy z debugowania, te co w poście wyżej).

Jednak nawet te czynności nie rozwiązały problemu znikającego przycisku koszyka(po użyciu modułu przeinstalowałem moduł koszyka jeszcze raz, bez skutku)

Moduł koszyka nie chce się zaaktualizować, może ktoś ma dostęp żeby pobrać najnowszą wersję koszyka(żeby wgrać ją ręcznie na stronę), być może problem leży w braku aktualizacji... 

• 0

Witam!

Ponawiam pytanie gdyż problemu dalej nie udało mi się rozwiązać. 

Przycisk podglądu koszyka znika w chwili dodaniu produktu do koszyka(lub jego usunięciu), a wraca w przypadku odświeżenia strony lub przejścia do innej podstrony w serwisie. 

• 0