Jump to content

Edit History

Prestafan1234

Prestafan1234

Det er ikke lige så nemt at hjælpe med debugging af ukendte fejl via forum. Og slet ikke når du kun svarer på dele af de spørgsmål, jeg stiller. Der kan være et utal af årsager til, at det ikke virker.

Prøv at overskrive indhold i din admin-mappe med indhold fra installationsfilernes admin-mappe.

Hvis din host ikke har daglige backups min. 14 dage tilbage i tid, bør du seriøst finde en ny host. Hvad ville du stille op, hvis din shop blev hacket? Lukke forretningen?

Prestafan1234

Prestafan1234

Det er ikke lige så nemt at hjælpe med debugging af ukendte fejl via forum. Der kan være et utal af årsager til, at det ikke virker. Prøv at overskrive indhold i din admin-mappe med indhold fra installationsfilernes admin-mappe.

Hvis din host ikke har daglige backups min. 14 dage tilbage i tid, bør du seriøst finde en ny host. Hvad ville du stille op, hvis din shop blev hacket? Lukke forretningen?

Prestafan1234

Prestafan1234

Det er ikke lige så nemt at hjælpe med debugging af ukendte fejl via forum. Der kan være et utal af årsager til, at det ikke virker. Prøv at overskrive indhold i din adminmappe med indhold fra installationsfilerne adminmappe.

Prestafan1234

Prestafan1234

Det er ikke lige så nemt at hjælpe med debugging af ukendte fejl via forum. Der kan være et utal af årsager til, at det ikke virker. Prøv at overskrive indhold i din adminmappe med indhold fra installations fiskernes adminmappe.

• Create New...