mystiki Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Er is een combinatie van een product dat ik wil verwijderen, maar dat lukt niet. Ik heb al geprobeerd te verwijderen via de tab combinatie en met de vuilbak bij combinatie zelf, ook verschillende combinaties aanklikken en dan samen verwijderen. Ik heb de bepaalde kleuren van de combinatie verwijderd bij afbeeldingen en dan de combinatie proberen te verwijderen, maar dat doet het ook niet - dan zet hij de hoofdafbeelding in de plaats bij die combinatie. Iemand een oplossing? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuipje Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Je webhoster heeft de optie DELETE niet in http_methods aan staan welke deze functie nodig heeft. Je kunt je hoster vragen dit in te stellen. Anders zal je de attribute in kenmerken moeten verwijderen waardoor deze ook verdwijnt. Maar dan wel bij alle producten waarbij deze geselecteerd is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gezel Posted February 2, 2021 Share Posted February 2, 2021 Ik ga meestal naar het product toe en klik op wijzigen dan op de eerste tab blad vink ik rechts op eenvoudig product en klik dan op oke even wachten dan verdwijnt tab combinaties als het goed is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts