Fons De Vrij Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Hallo, Ik ben nog nieuw hier op het forum, dus weet niet goed of de gestelde vraag hier juist staat. Maar... Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing voor een offerte module. Wij hebben op onze webshop voor 90% producten die allemaal dynamisch zijn. Hiermee bedoel ik dat de producten moeten samengesteld worden door de klant. Wij verkopen glas, met name ook binnendeuren en douchedeuren, enz.... Nu heb ik groot probleem bij het vinden van een goede offerte module. Bij de meeste van deze modules komt er enkel een foto van het product en de prijs, maar welke samenstelling dat de klant heeft gedaan dat zie ik niet, en dat is een groot probleem. Op de Checkout page van Prestashop daar komt alle informatie wel correct op te staan, dus het is wel mogelijk om het te laten verschijnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand mij uit de nood helpen met dit probleem. Alvast bedankt voor de genomen moeite. Met vriendelijke groeten, Fons ps: dit is de voorlopige shop URL: https://fonsd.sg-host.com/ (nog in ontwikkeling) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliasali Posted May 15, 2021 Share Posted May 15, 2021 Hi heb je al wat gevonden, want wij zoeken ook een offerte module? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 https://addons.prestashop.com/nl/offertes/18195-create-quotation-in-front-and-back-office.html Waarschijnlijk zal je de maker van de module wat aanpassingen moeten laten doen om de dynamische samenstelling ook zichtbaar te maken. Weet niet of dat hier standaard in zit. Module werkt met standaard producten in ieder geval prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliasali Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Ik begrijp dat u deze module al gebruikt. Wat zijn u bevindingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Ik heb hem gebruikt, maar doe offertes niet meer via de webshop zelf. Alle prijzen staan al in de webshop dus klanten hoeven geen offertes op te vragen, alleen als er heel veel nodig is. Daar gebruik ik dan mijn factureringsprogramma voor. Het aantal offerte aanvragen via deze module was zo extreem laag, dat ik hem uitgezet heb, maar hij werkt wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliasali Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Bedankt voor uitleg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliasali Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 Nog een laatste vraag, weet je toevallig of ook de offerte kon aanpassen, bv ruimte voor een handtekening bij akkoord klant. Mijn dank is groot al vast Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted May 16, 2021 Share Posted May 16, 2021 ja dat kan allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts