atarli Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Jeg har opgraderet til version 1.4.0.17.Og jeg jeg prøvet at ændre nogen af de samme .tpl filer som jeg også havde gjort i den tidligere version 1.3.Bla. har jeg ændret i blockpaymentlogo.tpl og tilføjet dankort logo men det vises ikke.Har også ændret i footer.tpl men det vises heller ikke.Ekstra Spørgsmål flyttet til ny trådDer ud over har jeg to ekstra spørgsmål.1. Kan man få en bestemt kategori til altid at være foldet ud?2. Hvordan for jeg kontakt formen under min CMS blok?mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
karcher Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 prøv at gå i BO opsætning/performence/ og sæt den til ja i force compile Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 #karcher thanks det lige det der skulle til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Husk at rette overskriften i dit oprindelige indlæg til LØST, så du hjælper andre til nemt at finde en løsning, når de søger. Det er god kutyme på alle fora at skrive hvad løsningen var og fortælle folk, at man har løst sit problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Pretafan1234, skønt med vores helt egen oprydnings ivrige husmor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Nu er jeg ikke husmor - tværtimod. Men jeg prøver såmænd bare at få folk til at følge de guidelines, der er for forum. Når man kommer ind her som ny bruger, er det totalt umuligt at finde hoved og hale, når folk ikke gider skrive løst på deres problemer. Man kan bruge timevis på at læse tråde igennem - og så er det altså rart, når der både er en sigende overskrift og man straks kan se, om problemet er løst.Men er faktisk også blevet træt af at lege politi - så jeg tror, jeg blot vil lade stå til.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Det var nu en positiv stemt kommentar, eller det var ihvertfald ikke negativt ment. Jeg synes det er fint du præger folk til at gøre det rigtigt Det er møg trælst når nogen bare skriver "hjæææælp, hvorfor virker det ikke." Link to comment Share on other sites More sharing options...
atarli Posted April 20, 2011 Author Share Posted April 20, 2011 Det mener jeg da også jeg har gjort med et tidligere indlæg jeg har lavet.Men da jeg har flere spørgsmål som ikke er besvaret har jeg ikke gjort det med denne... Er det ok ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Det mener jeg da også jeg har gjort med et tidligere indlæg jeg har lavet.Men da jeg har flere spørgsmål som ikke er besvaret har jeg ikke gjort det med denne... Er det ok ? Det var ikke specifikt rettet mod dig :-)Men her er der faktisk et andet problem, nemlig når man opretter flere ikke-relaterede spørgsmål i samme tråd. Dels bliver de nemt overset, dels kan tråden (som det er tilfældet her) komme til at stå som uløst, hvis ingen svarer på de ekstra spørgsmål. Så disse bør oprettes som nye spørgsmål.Der er vist ingen officielle regler regler for det danske forum, som heller ikke er delt op i underkategorier, men derfor burde folk stadig overholde de retningslinier der findes for det engelske forum: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/50158Og NU gider jeg ikke lege politi mere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts