Teveelkeuze.nl Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 Hi, Module mollie is inmiddels ingesteld, betaalbuttons worden nog niet getoond op mijn webshop. Hij geeft deze melding aan: "De configuratie-optie Cache verwijderen"" is ingesteld op ""Cachebestanden nooit verwijderen""""". Dit maakt het onmogelijk om betaalmethodes te tonen bij het afrekenen. "Navigeer naar de pagina Configureer > Geavanceerde instellingen > Prestaties""en kies de andere optie""". Wis de cache daarna nog een keer, zodat de lijst met betaalmethodes kan worden vernieuwd. Ik heb al zoveel mogelijk geprobeerd maar hij blijft het aangeven, iemand die mij misschien ( in makkelijk taal :) ) stapsgewijs kan uitleggen hoe ik dit kan oplossen? Alvast heel erg bedankt, Groetjes, Maria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joep van Iersel Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Hoi Maria, Je moet je cache leeggooien van je Prestashop aangezien deze ingesteld op het nooit verwijderen van je gecachte bestanden. Dit doe je door in het menu naar Geavanceerde instellingen -> Prestaties te gaan en vervolgens op de knop "Cache legen" bovenin te klikken. Daarbij denk ik dat de module verwacht dat de Cache instelling op "Recompile templates if the files van been updated" ingesteld wordt, zie afbeelding. Mvgr, Joep Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyotaboy Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Template-compilatie aanpassen. En cache legen En welke versie van de mollie module gebruik je??? Overigens is de laatste versie Version 4.2.0 ook niet stabiel en zou ik voor de 4.1.3 gaan https://github.com/mollie/PrestaShop/releases/tag/4.1.3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teveelkeuze.nl Posted January 19, 2021 Author Share Posted January 19, 2021 Super bedankt voor de hulp. Melding is inmiddels weg maar de module word nog niet getoond bij het afrekenen. ?? Module gaf aan dat ik moest updates naar 4.2.0, dat heb ik gedaan. Groeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joep van Iersel Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Heb je de module al een keer hersteld op de module pagina (let op, instellingen gaan verloren). Hiermee worden de posities waar de module aanhaakt ook gereset. Misschien dat er namelijk iets fout is gegaan tijdens het up/down graden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teveelkeuze.nl Posted January 20, 2021 Author Share Posted January 20, 2021 Hi, Ja ook dat al meerdere keren, ik heb contact opgenomen met Invurtus, ze gaan werken aan een oplossing. Kan nog wel even duren denk ik.. Balen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 20, 2021 Share Posted January 20, 2021 Quote Overigens is de laatste versie Version 4.2.0 ook niet stabiel en zou ik voor de 4.1.3 gaan https://github.com/mollie/PrestaShop/releases/tag/4.1.3 Ik zou dit zeer zeker aanhouden en niet het advies opvolgen om de laatste versie te installeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts