Tde-cnc Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Hej er det muligt at lave et upload felt til en vare, så kunder kan uploade et billede eller pdf fil.Som så kan overføres til produktet.mvhTomas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 HejNej, ikke som standard mig bekendt, du må på jagt efter et modul eller en der kan kode det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amacshop Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Der er da denne funktion mer er ikke sikker på det er den du kikker efter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Det er jo ikke kunden, der uploader via den funktionalitet.Den ligger i BO, og den har kun butiksejeren adgang til - forhåbentlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Hej er det muligt at lave et upload felt til en vare, så kunder kan uploade et billede eller pdf fil.Som så kan overføres til produktet.mvhTomas. Blot til info, så er både Pertho og jeg moderatorer i Openforum.dk - så når du opretter samme spørgsmål begge steder, vil jeg tillade mig at henvise til det forum, hvor du har fået svar, hvilket jeg så i dette tilfælde har skrevet i Openforum :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tde-cnc Posted April 21, 2011 Author Share Posted April 21, 2011 okay bare i orden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts