Jump to content

Hej! Vart hittar ni prestashop-utvecklare?

swealpha

Recommended Posts

Hej!

Jag söker Prestashop-utvecklare till en webshop jag vill skapa som inte är allt för dyr, min budget är kring 5-10t.

Tänkte höra med er om ni skulle kunna rekommendera någon eller vet vart man kan leta?

Freelancer har jag tittat på, där verkar det mest vara saker som ser ut att vara skapade på 90-talet.

Upwork har jag ingen erfarenhet av.

Tack för tips.

Edited by swealpha (see edit history)

• 3 years later...

Om du vill få ner priset så kolla utomlands. Dock är det svårare veta om du kan lita på dem, samt så är det alltid en förhöjd risk för virus och illasinnad kod om du vänder dig till för billiga/oseriösa. Jag skulle lägga ett varnande finger för lösningar från Indien och Bangladesh och liknande. Förstå mig rätt, det finns superduktiga utvecklare där! Men det är nästintill omöjligt att skilja dem från de som scammar.

Ett annat sätt är att du kollar på Prestashop Addons och ser vad utvecklarna heter till ditt favorit-tema eller favorit-plugin. Sen kan du nå ut till dem där och fråga vad dom skulle ta för att utveckla. Detta sätt skulle jag rekommendera, för då vet du att dom är mer seriösa, då du ju faktiskt redan testat deras produkter och att dom finns och säljs på Prestashop Addons Marketplace.

Lycka till!