Jonas Hall Posted January 10, 2021 Share Posted January 10, 2021 Hej på er! jag är ny användare av prestashop på grund av att företaget jag förvärvat använder detta. Efter uppdatering av klarna payment method fungerar inte utcheckningen som den ska. Jag har följt klarnas guide men utan resultat, jag har rätt API nycklar, Klarna meddelar bara att jag måste ha rätt ”plugg in” i prestashop. Vad är plugg in? Någon annan som har samma problem? Varit utan shopping snart en vecka. Tack för ordet. Jonas Hall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Får du någon felsignal i kassan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Hall Posted January 12, 2021 Author Share Posted January 12, 2021 Det har löst sig. klarna bad oss uppdatera till KCO V3 som vi inte ens har avtal på och nu kör vi den gamla KPM modulen och då funkar det utmärkt igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts