jgk-dk Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Hvorfor dælen kan man ikke bestille mere end f.eks 300 stk. og ikke 3000 stk?Funktionen skulle anvendes til at en kunde kunne indtaste et beløb som stk.Hvad er fejlen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Jeg har sagt det flere gange før - jeg prøver lige at sige det igen: Hvis du ikke forklarer dit problem klart og tydeligt, så er der ingen der har en jordisk chance for at forstå, hvad dit problem går ud på - og der er slet ingen der gider prøve at svare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 Godt ord igen.Hvis du ikke kan forstå at der ikke kan bestilles mere end 3 cifre i antal stk. ved en vare (dvs op til 999) og ikke 4 cifre (dvs over 999) ja så kan jeg ikke forklare det anderledes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Jeg forstod faktisk heller ikke spørgsmålet i første omgang.I filen product.tpl skal du søge efter maxlength="3" og rette tallet til 4, hvis du skal kunne indtaste et nummer, der er højere end 999./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 Takker for svaret, kan dette være mere end 4 eller 5?Funktionen skal anvendes til at "varen" koster 1 kr. og kunden skal indtaste det aftalte beløb i stk. feltet.Varen er i dette tilfælde "Tilbud"Jeg er ked af at det kunne misforstås men ved at angive 300/3000 stk troede jeg det var let nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 kan dette være mere end 4 eller 5 Ja det kan der vel, 6,7,8,9,10....27 eller hvor du nu sætter grænsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 For lige at tydeliggøre, hvad jeg mener, så burde du som din tråd nummer ét have skrevet alle de oplysninger, som du efterfølgende udbyggede med undervejs i de tre tråde. Flest mulige oplysninger, klarhed over dit specifikke problem - og dermed få en løsning uden at man som personen der svarer, skal spørge, vente, undersøge - for at kunne hjælpe dig.Og ja, hermed godt ord igen:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 20, 2011 Share Posted April 20, 2011 Du kan også bare undlade at lave max length på, så kan du i princippet skrive uendelige tal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts