Daan Tol Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Hallo, Ik zoek iemand die mij zou kunnen helpen met het aanpassen van mijn template zodat ik de webshop naar 1.4 kan upgraden. Momenteel draait de webshop op versie 1.3.1.1Nu wil ik op korte termijn de webshop overzetten naar Prestashop 1.4. De template die ik gebruik wordt helaas niet ge-upgrade naar 1.4. De template moet dus overgezet worden naar 1.4.webshop: www.serviezenonline.nlZou iemand dit willen/kunnen uitvoeren? Vanzelfsprekend betaald. Alvast bedankt!Groeten, Daan Tol Link to comment Share on other sites More sharing options...
atsites Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 je kan beter upgraden naar 1.4 en daarna een template 1.4 installeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daan Tol Posted June 16, 2011 Author Share Posted June 16, 2011 Dat begrijp ik. Ik wilde een template gereed hebben voor wanneer ik alles ging upgraden. Ondertussen is de shop ge-upgrade. Toch bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts