Hi,
Voor het eerst wil ik gebruik maken van de import functie maar wat ik ook probeer ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. Zelfs bij het importeren van een alias csv met 1 rij. Mijn verzoek is of iemand de import functie in 1.7.7 of 1.7.6.9 kan testen om vast te stellen of ik of meerdere mensen dezelfde foutmelding krijgen.
Mijn error melding is:
[2020-12-16 08:18:43] request.CRITICAL: Uncaught PHP Exception Symfony\Component\Debug\Exception\ClassNotFoundException: "Attempted to load class "" from the global namespace.
Did you forget a "use" statement?" at domains/domain.nl/public_html/classes/cache/Cache.php line 184 {"exception":"[object] (Symfony\\Component\\Debug\\Exception\\ClassNotFoundException(code: 0): Attempted to load class \"\" from the global namespace.\nDid you forget a \"use\" statement? at /domains/domain.nl/public_html/classes/cache/Cache.php:184)"} []
Gr. Kuipje
Oplossing:
Heb ooit memcached geprobeerd wat voor mij niet werkte en bij het uitzetten is in /var/www/*prestashop_directory*/html/app/config/parameters.php was de waarde
'ps_caching' => ' ', nadat ik deze heb gewijzigd in 'ps_caching' => 'CacheMemcache', werkt het importeren weer bij mij.