Seppe Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 Goede middag Ik heb zonet via de "1-click upgrade" een upgrade gedaan van 1.7.6.5 naar versie 1.7.6.9. Het gaat vooral fout in de backend van de webshop. Als ik nu een product wil toevoegen, heb ik om 1 of andere reden alle tabbladen (basisinstellingen, aantalen, verznding, ...) onder elkaar staan. Ook de tekst staat een stuk achter het menu. Of ik deze nu inklap of niet. Met versie 1.7.6.5 was dit niet het geval. Ik heb een screenshot toegevoegd van hoe ik moet werken om artikels toe te voegen. De rollback-functie geeft geen oplossing, want dan heb ik dit zelfs voor in versie 1.7.6.5. Mvg Seppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 Heb je de cache al geleegd? Ga naar Veranderen -> Geavanceerde instellingen -> Prestaties en dan boven in kun je op "Cache legen" klikken, dit kan even duren! Je kunt ook altijd even de website vernieuwen door de toetsen CTRL + F5 in te drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppe Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 Goede morgen Ja, ik heb: * de cache geleegd van de webshop. * browsercache & history verwijderd van browser * geprobeerd in andere browsers, waar ik de shop (front- & backend) nog niet in had geopend * rollback gedaan naar 1.7.6.5 * na de rollback een nieuwe upgrade uitgevoerd naar 1.7.6.9 maar nog steeds hetzelfde resultaat Wanneer ik echter op een ander domein, de volledige versie 1.7.6.9 installeer, zonder dat er ervoor iets was, gaat het wel perfect. Mvg Seppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppe Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 Ik heb zonet nogmaals de cache geleegd zoals beschreven in uw eerste antwoord, en er een screenshot van genomen. Hier kan je bvb op zien dat de pull-down menus ook steeds compleet zichtbaar zijn. Mvg Seppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 staan de overtreffingen wel op nee in je geavanceerde instellingen(prestaties) en template compilatie op recompile templates if the files have been updated zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppe Posted December 3, 2020 Author Share Posted December 3, 2020 (edited) Goede middag onder de "debug modus" staat "schakel alle vertreffingen uit" op NEE de "template compilatie" kan ik niet aanpassen. geen idee op welke selectie dit staat. Zoals je in de vorige screenshot kan zien, krijg ik wel alle opties te zien die ik kan selecteren, echter is het onmogelijk om 'iets' te selecteren. Alles blijt gewoon staan. Ook bvb bij "cache legen" heb ik alle opties, maar kan ik niets selecteren. ik kan niet op de up/down pijltjes klikken, en ik kan ook niet op een optie uit de keuzes klikken. dit is gewoon allemaal text. enkel de JA/NEE blokjes kan ik aanpassen. Edited December 3, 2020 by Seppe (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts