Fixxxer Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 Halloj,Är helt färsk här men kommer nog tillbringa en hel del tid här framöver så... Nice to meet ya all! Har en fråga ang CSS, eller egentligen rörande themes överlag.* Finns det ngt externt program som är till bra hjälp för att får ordning på detta (CSS kodningen) på ett smidigt sätt. * Hur arbetar ni med themes, färgsättning och design i stort, alla tips o trix mottages tacksamt!Tack på förhand!//Fixxxer Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 firebug är ett plugin till firefox du inte vill vara utan när du gör webbdesigner, finns ett motsvarande till IE7 också Development toolbar har jag för mig den heter där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixxxer Posted January 10, 2009 Author Share Posted January 10, 2009 Lysande, ska jag absolut titta närmare på!Stort tack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zigma Posted January 10, 2009 Share Posted January 10, 2009 dreamweaver är ett bra exempel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts