rase-wear Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Goedeavond Wij hebben een webwinkel. Nu hebben wij een hack gehad en is dit inmiddels gedeeltelijk opgelost. Alleen hebben we nu geen afbeeldingen meer op de site.. maar in Back office wel. Wie gaat ons helpen? Raymond www.rase-wear.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gezel Posted October 27, 2020 Share Posted October 27, 2020 Al geprobeerd om in backoffice onder design afbeeldinginstellingen onderin Miniaturen hergenereren gedaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rase-wear Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Ja dit heb ik al meerdere keren geprobeerd. Net als de cache te legen enzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gezel Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 Ik ben zelf nog niet zo lang bezig met presta. Maar heb ook een keer dat gehad met enkele plaatjes. Allereerst kwam ik door hulp hier dat ik de verkeerde versie van php had op de server was hoger dan 7.2 dat is dus verkeerd. en je kan bijvoorbeeld even 1 plaatje verwijderen en dan opnieuw uploaden via backoffice misschien dat dat helpt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts