Fotovintage Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Mijn vorige webwinkel heb ik gebouwd in Magento en ik ben nu overgestapt naar Prestashop dus alles is weer nieuw. Gisteren heb ik producten toegevoegd maar als ik een product kies krijg ik alleen de opties, doorsturen naar een vriend en afdrukken. Ik kan het product niet bestellen. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. Het product is ingeschakeld, er staat toon prijs maar die is niet zichtbaar, voorraad is 5. Iemand een idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 waarschijnlijk zijn je vervoersopties nog niet goed ingesteld, maar wellicht eerst eens informatie geven welke versie van prestashop je gebruikt hoe je je vervoerders, landen en regio's/zones hebt ingesteld. Dat is namelijk een voorwaarde om een product te kunnen bestellen. Er kunnen meer zaken aan de hand zijn daarom raad ik je ook aan om de tutorials van prestashop te volgen zodat je goed inzicht krijgt hoe prestashop werkt. Daar heb je in de toekomst namelijk ook veel profijt van zonder direct met je handen in het haar te zitten. Een begin kan je maken bij: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Buiten bovenstaande heb je hem toevallig op catalogus mode staan ? in je back office ga naar Winkelinstellingen dan naar Producten en kijk of je Catalogusmodus op nee staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fotovintage Posted October 17, 2020 Author Share Posted October 17, 2020 Ja! Heel erg bedankt. Dit was het probleem en het is nu opgelost. Groeten Noëlle Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Mooi dat het is opgelost , ik heb je bericht als opgelost gezet mvg Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts