vestervang Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Når jeg ligger en ordre i shop kommer denne beskedError: invalid email subjectDet ser ud som om det er noget validation.php der ikke kan bekræftesDer kommer en mail til kunde TOM med et billede( det er her jeg forestiller mig at selve ordre bestillingen skal dukke op)ligeledes skulle den bestilte ordre komme frem på skærmenhttp://www.airboss-kursus.dk/shop/jeg bruger nyeste version 1.4.0.17Er der nogen der kan hjælpe mig !Forøvrigt virker alle mail vedrørende bekræftelse af betalinger - download - forsendelse etc.Jeg er forøvrigt ny i presta shop :-) venligst Joan Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 16, 2011 Author Share Posted April 16, 2011 Er der slet ingen der har haft denne problem stilling før !Der må da være nogen der kan :exclaim: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Jeg har lige prøvet at gennemføre et testkøb i din shop. Prøv at tjekke, at du har filen bankwire.html i mappen mails/da - hvis ikke, så kan du kopiere den fra mappen "en" og oversætte den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 16, 2011 Author Share Posted April 16, 2011 den har jeg i mailJeg kan se at det er den sil der hedder order:conf.php eller den der hedder new_order der må svipse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Så har jeg ikke nogen bud. Du må have rettet i et eller andet. Det virker i min testshop som kører samme version Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 16, 2011 Author Share Posted April 16, 2011 Ikke mig bekendt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 Nu er jeg kommet så langt at det har noget med secure key at gøre);Siden redeligeres til en validation.php $bankwire->validateOrder($cart->id, _PS_OS_BANKWIRE_, $total, $bankwire->displayName, NULL, $mailVars, (int)$currency->id, false, $customer->secure_key);$order = new Order($bankwire->currentOrder);Tools::redirectLink(__PS_BASE_URI__.'order-confirmation.php?id_cart='.$cart->id.'&id;_module='.$bankwire->id.'&id;_order='.$bankwire->currentOrder.'&key;='.$customer->secure_key);Hvor skal jeg rette det med secure keyikke noget jeg har pillet ved ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Har du slået SSL til i BO? Se skærmdump Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 Nej den er slået fra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Så har jeg igen ikke flere bud. Som sagt, så virker det i en standard installation. Er din shop opgraderet fra en tidligere version? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vestervang Posted April 17, 2011 Author Share Posted April 17, 2011 Nej den er installeret fra bunden på en nyinstallationDet har et eller andet med order.php kontra validation at gøre - er lige ved at prøve at installere prestashop på et andet domænenavn, for at tjekke nogle af php filerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Nej den er installeret fra bunden på en nyinstallationDet har et eller andet med order.php kontra validation at gøre - er lige ved at prøve at installere prestashop på et andet domænenavn, for at tjekke nogle af php filerne Jeg forstår ikke, hvorfor du skal tjekke php-filer, når det virker i en standard installation?? Så kan du jo skære problemet ned til, at det enten er din host, der er problemet (det lyder mystisk og usandsynligt), eller at du alligevel har rettet noget, hvis det viser sig, at en ny installation virker?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts