Dyrby Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jeg har oprettet en shop på et subdomæne, og vil gerne have det flyttet over til mit domænenavn.altså flytte www.test.pdtrade.dk til www.pdtrade.dkMen jeg kan ikke få det til at fungerer, når jeg flytter filerne til mit domæne, og taster www.pdtrade.dk ind, læser den www.test.pdtrade.dkjeg har meebox.net som webhotel.hvad gør jeg galt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jeg gætter på, at du flytter filerne via Meebox' filhåndtering? Jeg ville downloade alle filer vha. et FTP program og dernæst uploade dem igen via FTP til hoveddomænet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrby Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Jeg har flyttet filerne med FileZilla FTP programmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Undskyld, jeg var doven og kiggede ikke på dine links :-( Det ser ud til, at jeg bliver redirected over til dit testdomæne. Der er vel ikke sat noget op i en htaccess-fil eller DNS på domænet der peger det på test-shoppen? Det burde ikke være et cacheproblem, da jeg jo aldrig har besøgt din side før. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Det er også mit gæt. Prøv at generere .htaccess fra back office. F.eks. virker denne link:http://www.pdtrade.dk/CHANGELOG/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Det nemmeste er at flytte filerne via filemanageren i cpanel, der kan man ultra simpelt kopiere filerne til en anden destination, jeg bruger det hver evige eneste gang jeg skal lave noget nyt ved shoppen, så lægger jeg lige en frisk kopi af live shoppen og arbejder på den Mht. redirected så har du et 301 redirct sat til et eller andet sted og det er derfor du bliver sendt videreHeader respons: HTTP/1.1 301 MovedDet kan enden være .htaccess filen eller det kan være via cpanel'et hos meebox. Faktisk også et par andre steder, men tjek lige dem der først Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrby Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Jeg har ikke nogle redirct hos meebox, og jeg har lige genereret en ny .htaccess fil fra BO, men det ser ikke ud til at virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Din side kan slet ikke tilgås nu - hvad har du i din htaccess-fil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrby Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 Takker for jeres svar, kunne ikke få det til at virke, har valgt at starte forfra, med at oprette en shop på hoveddomænet, og ligge den kørende shop i en mappe på domænet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Godt du fandt en løsning trods alt - husk at vælge Edit på dit oprindelige indlæg og skrive LØST i overskriften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts