hetschoenmakertje Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 (edited) In de oudere versies kon je simpel een product slepen naar de gewenste positie binnen een categorie. Dit wil nu niet meer lukken. Is dit weer terug te halen op een of andere manier?? Bijvoorbaat mijn dank. Edited October 27, 2020 by hetschoenmakertje (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Je kunt producten nog steeds eenvoudig sorteren je dient dan alleen een categorie te selecteren bij de product overzichtpagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 17, 2020 Author Share Posted October 17, 2020 Beste Jacob, Dank voor je antwoord. Volgens mij bedoel je bij het aanmaken van een product? Maar daar kan ik niet aangeven op welke positie ik iets binnen een bepaalde categorie iets wil hebben staan. Misschien zou je anders een screenshot willen maken als jij iets anders bedoeld. Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 Nee niet bij het aanmaken van een product. Maar bij het productoverzicht. Je kunt daar filteren op een categorie: Wanneer je een category hebt aangeklikt dan kun je rechts op de volgende knop klikken: En hierna kun je de producten sorteren per categorie. Vervolgens klik je weer op die knop om het op te slaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 20, 2020 Author Share Posted October 20, 2020 Ah ik snap wat je bedoeld. Echter dan heb je geen vrije keuze welk product waar moet komen te staan. Hier heb je maar 2 mogelijk heden. Maar als ik een bepaald artikel op positie 3 wil hebben staan kan dat daar niet mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted October 21, 2020 Share Posted October 21, 2020 Volgens mij wel toch? Je kunt het zelfs per categorie en subcategorie inregelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 22, 2020 Author Share Posted October 22, 2020 Ik kan echt alleen mar pijltje omhoog of omlaag kiezen. Zie screenshot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacob_v_dam Posted October 26, 2020 Share Posted October 26, 2020 Duidelijk! Je dient eerst even op "Opnieuw bestellen" te klikken. Is een beetje krom maar is een vertaalfoutje. Vervolgens kun je de producten in die categorie verplaatsen zoals gewenst. Je klikt dan nog een keer op de knop om het op te slaan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Top, dat werkt. Hartikke bedankt 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hetschoenmakertje Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Kan worden gezet als OPGELOST Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 OK, maar dan moet de 'standaard sortering' wel staan op "Positie binnen categorie" (Configureer > Winkelinstellingen > Producten > Paginering > Standaardvolgorde). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts