michal227 Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Witam, Jestem początkującym uzytkownikiem Prestashop i zastanawiam sie jak zwiększyć rozdzielczość zdjęć, które widzę w sklepie. Chodzi mi o miniatury, które są jakieś rozmyte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistrz Yoda Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 PS 1.7.x Wygląd/zdjęcia i tu możesz zmienić rozdzielczość. Potem poniżej wygeneruj miniatury których rozdzielczość zmienisz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal227 Posted September 11, 2020 Author Share Posted September 11, 2020 Dzięki MISTRZU YODA Dostaję Error 500 (mam dużo produktów). Zwiększyłem czas serwera na 6000s i dostaję to samo. Można to jakoś rozwiązać. P.S. Czy jest jakiś moduł, który generuje miniatury w MozJPEG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisYo Posted September 11, 2020 Share Posted September 11, 2020 1. Dostajesz 500 od razu, czy chwilę musisz odczekać na ten błąd? 2. Czy generuje wszystko na raz czy partiami? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal227 Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 Rozwiązałem po dłuższej rozmowie z dostawcą usług hostingowych.Okazało sie, że ten czas serwera, który ustawiałem może ten parametr ignorować. Znalazłem też darmowy moduł do regeneracji zdjęć. Czekałem ponad 36 godzin ale mam zdjęcia zregenerowane. Poniżej link - może się komuś przydać: https://boutique.comonsoft.com/gb/free-prestashop-modules/27-regeneration-of-prestashop-images.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal227 Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 P.S. a zdjęcia jak się okazało były rozmyte, ponieważ miałem ustawioną widoczność 4 produktów w linii a rozdzielczość była dostosowana do 5 zdjęć. Presta skalowała mi zdjęcia w górę i dlatego były rozmyte Link to comment Share on other sites More sharing options...