Dallewj Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 (edited) I min backend når jeg klikker mig ind på et produkt, så ser det ud som om at den mangler noget css, alt som normalt er under de forskellige tabs bliver smidst i første tab i en lang køre og uden css. Håber der er nogen som kan hjælpe mig ud af det problem, og jeg ved faktisk ikke hvordan det er opstået. ;( Edited September 4, 2020 by Dallewj (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Ligger du på cimply.com? Då kik her. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dallewj Posted September 4, 2020 Author Share Posted September 4, 2020 29 minutes ago, pertho said: Ligger du på cimply.com? Då kik her. Fantastisk det løste mit problem, mange tak for hjælpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2020 Share Posted September 4, 2020 Husk at sætte denne til løst. Du kan se hvordan man gør øverst i kategorien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts