Bernardine de Laat Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ik heb mollie geinstalleerd en geconfigureerd maar ik kan niet afrekenen in mijn webshop. Heeft iemand een idee wat ik wellicht fout heb gedaan of aan moet zetten? Bedankt! Bernardine de Laat https://fotoservice-oosterhout.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Onder betaling moet Mollie aangevinkt worden bij de landen waar je naartoe verzend. Dit wordt vaak vergeten, waarschijnlijk is dat het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernardine de Laat Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Helaas is het dat niet vinkje bij Nederland staat aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyotaboy Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 7 uren geleden, Bernardine de Laat zei: Ik heb mollie geinstalleerd en geconfigureerd maar ik kan niet afrekenen in mijn webshop. Heeft iemand een idee wat ik wellicht fout heb gedaan of aan moet zetten? Bedankt! Bernardine de Laat https://fotoservice-oosterhout.nl Heb je jou mollie account ook geconfigureerd?? en welke versie van de mollie module gebruikt je?? en heb je ook getest met het standaard prestashop thema?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted August 6, 2020 Share Posted August 6, 2020 Hey Bernardine, Je kunt in mollie zelf ook nog eens aangeven welke landen mogen betalen. Dat kun je doen bij Modules -> Mollie -> Configureer. Als je dan een betaalmethode openklapt zou je 'Alle landen' of 'All countries' moeten selecteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernardine de Laat Posted August 9, 2020 Author Share Posted August 9, 2020 Bedankt Adeko.nl dat was het probleem, ik kon eerst niet scrollen in dat scherm en nu wel en heb ik Nederland kunnen aanzetten. Opgelost gelukkig 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts