Bernardine de Laat Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 Ik ben producten aan mijn webshop aan het toevoegen maar ik heb geen "plaats in winkelwagen knop" terwijl ik de winkelwagen al wel 5x gecheckt heb of deze wel aan staat. Ook heb ik bij mijn producten klanten de mogelijkheid gegeven om foto's te uploaden en ook dat wordt niet getoond bij de producten. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen? Bedankt, Bernardine de Laat Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 heb je de winkel misschien in catalogus mode staan? Dan kan er niets besteld worden of geupload worden. Dit staat bij je winkelinstellingen(afhankelijk van de versie die je gebruikt) maar dat is wel op te zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernardine de Laat Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 Yesss, bedankt gevonden en opgelost! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts