Teun Peters Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 Beste allemaal, Ik heb een probleem met het bewerken van mijn producten en het toevoegen van nieuwe producten. Op het moment gebruik ik Prestashop 1.7.6.7. Het probleem dat zich voort doet: Bij het bewerken van het product klopt de weergaven van de backoffice niet meer, waardoor een deel van de te bewerken velden wegvallen en ik het niet op kan slaan omdat hij de foutmelding; 'The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.' weergeeft. Ik heb een aantal screenshots gemaakt om het te verduidelijken. Zoals er op de screenshots te zien is, kan ik bovenin ook niet van categorie veranderen omdat het beeld dan hetzelfde blijft. Er doet zich ook een probleem voor bij het verwijderen van categorieën, zodra ik ze wil verwijderen werkt de 'verwijder' knop niet. Ik hoop voldoende uitleg te hebben gegeven en dat iemand een oplossing heeft. Met vriendelijke groet, Teun Peters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inform-All Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 Ik gok dat u een verkeerde PHP versie geïnstalleerd heeft, welke gebruikt u momenteel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pandorrah Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 PHP versie checken en ook: cache legen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts