Lærershop.dk Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Hej mit dyrbare Prestashop netværk. Nu står jeg igen med en ret indviklet problemstilling. Storebuddy kan ikke hente mine ordre / oplysninger fra shoppen. Alle parametre er sat til "allow" i shoppen, men Storebuddys funktion lukker ned, da den ikke kan hente oplysningerne. Prøv lige at se hvad deres udvikler skriver: Quote laerershoppen.dk er stoppet med en fejl igen. Når vi henter ordrelisten kører vi: https://laerershoppen.dk/api/orders?filter%5Bdate_add%5D=%3E%5B2020-05-16+21%3A22%3A28%5D&display=full&date=1 men shoppen skipper på en måde de query parametre der er sat på for at filtre listen, så den retunerer alle ordre i shoppen. Den skipper også display=full som skulle retunere alle data tilgængelig på ordren og derfor fejler den i vores system. Det er dog også problematisk at den ikke filtre på datoen. Er der nogen der kunne komme i tanke om noget der kunne afhjælpe problemet? Storebuddy vil helst stoppe samarbejdet med mig pga det. Meget uprofessionelt, men tja... det svar fik jeg. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts