yib Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Hoi Ik ben bezig om mijn presta shop om te zetten van 1.6 naar 1.7 Bij 1.6 is de shop nog wel bereikbaar maar ik kan niks meer aanpassen. Dit komt omdat ik geprobeerd heb de upgrade naar 1.7 te doen. Maar het gaat om het volgende bij 1.6 zie je als je over de blokjes van kleur keuze gaat bij het aanpassen van de artikelen de kleur naam als je er op gaat staan met je muis. https://kraamkado-met-naam-baby.nl/kraamcadeau/2-baby-badcape-met-naam-en-afbeelding.html Bij 1.7 is dit niet zo dan zie niks. Hoe los ik dit op ? zie Ik wil dus als je op de kleur gaat staan met de muis dat je bv ziet roze, blauw Link to comment Share on other sites More sharing options...
eduard1971 Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 ik heb het maar anders gedaan ..in de product atributten bij color/kleur wijzig..en dan Attribuuttype uitklap menu.. dan heb ik alle kleurnamen welleswaar zonder kleurtje maar ik heb zelf 17 kleuren en dan is het wel makkelijk ook op de gsm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts