tomduebaeck Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 (edited) Hejsa Efter at min hosting blev solgt og mine sites flyttet over, kan jeg se min side men ikke få adgang til backend / admin Hosting siger, at admin bruger forkert database bruger. Nogen der ved, hvor admin kan kalde databasen fra? app/config/parameters.php har den rigtige bruger. Håber på hjælp her. mange tak Læste om at slette nogle cache filer, helt præcist /var/cache/prod det gjorde tricket. Puh ha... chock. Men nu virker det. (hvis det kan hjælpe andre) Edited July 16, 2020 by tomduebaeck (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 16, 2020 Share Posted July 16, 2020 Skønt. Husk at rette titlen til løst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomduebaeck Posted July 16, 2020 Author Share Posted July 16, 2020 lol kan ikke se hvor jeg gør det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 20, 2020 Share Posted July 20, 2020 Ret titlen i det første indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts