bingster Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Dette er et specifikt spørgsmål som Presta Dyr nok kan svare på ) Jeg har installeret PWR modulet og alt fungerer som det skal. Men jeg så på din egen hjemmeside, at man kan hente sine informationer via email... er dette en funktion som findes i PWR modulet?.HilsenMichael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Hej MichaelNej, det er noget jeg har kodet specielt til www.butikki.dk./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bingster Posted April 11, 2011 Author Share Posted April 11, 2011 Hej KjeldOk så er jeg mere rolig ) Har jeg så forstået det rigtigt hvis jeg siger at hvis kunden vælger gæste checkout, så skal de skrive alle informationer igen hvis de vælger at købe ind en anden gang? Er det evt. muligt at få en ligende funktion som den du har, i forbindelse med PWR modulet?Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Hej MichaelNej, jeg har ikke planer om at udbygge PWR-modulet. Det er jo forældet til 1.4, hvor man kan køre med en gæstekonto./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
bingster Posted April 12, 2011 Author Share Posted April 12, 2011 Hej KjeldJa det har du selvfølgelig ret i. Ville det være muligt evt. at købe den funktion du har til at hente oplysningerne via emai, men integration i PWR modulet?.Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Hej MichaelDet er meget lidt af det, der kan genbruges til PWR, så det er ikke gjort i et snuptag. Skriv evt. en e-mail til mig for mere info./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts