jgk-dk Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 Hej SPY-shop.dk er tilsluttet til Pricerunner, men jeg får ikke den fulde udnyttelse pga varernes navn. Vores produkter er listet med navn og ikke beskrivelse så som Spionkamera ......, hvilket jo anvendes som søgeord hos pricerunner mv. De er listet under kategorien Spion kamera men dette er ikke nok. Er der nogen der har en løsning på dette? Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 Hej Jan Så vidt jeg husker, kan Pricerunner acceptere en XML-fil baseret på varerne i shoppen. Er det sådan, du gør det nu? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted June 29, 2020 Author Share Posted June 29, 2020 Nej jeg anvender avecdo.com Jeg fik en forklaring på at det var navnet der skulle indeholde ordet og ikke kategorien og så fik jeg at vide at det måske var muligt at tilføje dette lettere end ved at skulle ændre over 1700 varianter... Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts