IngaP Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Witajcie, na wstępie zaznaczę jestem mega początkująca. Ktoś inny robił mi sklep i teraz chciałam go poprawić. Mam zainstalowany szablon frezja i tam jakby było tylko 6 kategorii. Jak dodaję nową kategorię to robi się gówna kategoria More a potem drzewko. Czy to możliwe aby ten szablon miał tak ograniczoną liczbę kategorii ? A jeżeli by miał co zrobić żeby się nie wyświetlało "More" tylko normalna nazwa kategorii. Dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
design4VIP Posted June 12, 2020 Share Posted June 12, 2020 (edited) wszystko jest mozliwe, najprawdopodobniej nalozony na {foreach} jest limit i tyle. limit moze byc nalozony albo na kontroler albo na sam szablon modulu i bez znajmosci programowanai (a zakladam, ze tak jest jezeli piszesz o "mega poczatkujacej) niewiele zdzialasz. zapraszam na priv, to cos poradze, ale musze widzec najpierw pliki modulu menu Edited June 12, 2020 by design4VIP (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
IngaP Posted June 12, 2020 Author Share Posted June 12, 2020 12 hours ago, design4VIP said: wszystko jest mozliwe, najprawdopodobniej nalozony na {foreach} jest limit i tyle. limit moze byc nalozony albo na kontroler albo na sam szablon modulu i bez znajmosci programowanai (a zakladam, ze tak jest jezeli piszesz o "mega poczatkujacej) niewiele zdzialasz. zapraszam na priv, to cos poradze, ale musze widzec najpierw Dziękuję bardzo za podpowiedź. Tak się spodziewałam że jest jakieś ograniczenie. Zastanowię się co z tym zrobić ale programować to raczej nie będę . Na razie pobawię się tym co mam a potem od postaw będę robić nowy sklep. Link to comment Share on other sites More sharing options...