MyPanjo Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 (edited) Min svoger har for nogle dage siden opdateret sin PS til nyeste version, og efter denne opdatering, kan han pludselig ikke se produktlinier, på pakkeliste, eller faktura i Backend, er der nogle der kunne have en ide til hvad dette kan skyldes? Jeg har tjekket alle indlæg, og skrivelser, der kunne findes på noget der minder om dette, men alt er som det skal være, i det de skriver, ingen filer mangler, og de rettelser folk foreslår, har ikke fungeret. Har vedhæftet lidt, så i kan se hvad jeg mener. 110267.pdf Edited June 11, 2020 by MyPanjo Manglende uploads. (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 Det tyder på, der er gået noget galt i opdateringen. Hvilken version havde han tidligere? Har du kigget i log-filerne fra opdateringen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bricksdk01 Posted June 11, 2020 Share Posted June 11, 2020 (edited) 6 hours ago, MyPanjo said: Min svoger har for nogle dage siden opdateret sin PS til nyeste version, og efter denne opdatering, kan han pludselig ikke se produktlinier, på pakkeliste, eller faktura i Backend, er der nogle der kunne have en ide til hvad dette kan skyldes? Jeg har tjekket alle indlæg, og skrivelser, der kunne findes på noget der minder om dette, men alt er som det skal være, i det de skriver, ingen filer mangler, og de rettelser folk foreslår, har ikke fungeret. Har vedhæftet lidt, så i kan se hvad jeg mener. 110267.pdf 46.07 kB · 0 downloads det er ny installeret vision 1.7.5.2, hvor produkter og kunder er flytte over i Edited June 11, 2020 by Bricksdk01 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts