Jump to content

Help! Kan niet meer inloggen en site (contact) is gesuspendeerd

Recommended Posts

Kan er iemand mij helpen?

De site Scaledfantasies is gehost bij One.com, deze hebben gemeld dat het contactformulier spam uitzend en is daardoor gesuspendeerd.
Nu probeer ik in te loggen https://scaledfantasies.be/administrator en krijg als melding dat deze niet bestaat. De admin is indertijd aangepast ook door een probleem, weet zelf niet meer wat.

Als ik via FTP ga kijken zien ik alles staan, hoe kan ik dit oplossen.

Alvast bedankt,

Luc

Beste Luc,

Je hebt niet aangegeven welke versie van PrestaShop je gebruikt en welke hosting je gebruikt.

Hier kun je een vergelijkbare fout vinden:

Kun je eens proberen je PHP versie te veranderen naar bijvoorbeeld een lagere versie als je nu gebruikt.

Mocht dat niet helpen geef dan aan welke versie van PrestaShop je gebruikt en welke versie van PHP je nu gebruikt. Misschien ligt daar nu het probleem of komen we daar verder mee.

Edited by MARK-APP.com
Typo's (see edit history)

Ik gebruik momenteel PHP 7.2, kan niet lager.
Gehost bij One.com
Welke versie van Prestashop, dat weet ik niet direct meer en weet vind dit ook niet direct in de php files van de website. Overal staat wel 2007-2017 PrestaShop.

Ik heb een kopie van de database en de afbeeldingen die mappen heb ik ook. Kan ik een nieuwe installatie uitvoeren en de oude database ermee koppelen of ben ik dan alles kwijt?

Grtjs,
Luc

Beste Luc,

Als je een nieuwe versie van PrestaShop installeert en daar je huidige database backup overheen zet, dan verwacht ik dat dat nog meer problemen veroorzaakt.

Als ik de berichten uit de topic die ik als voorbeeld gaf nalees, lijkt het te helpen door je hosting op een minder hoge versie van PHP te plaatsen, bijvoorbeeld PHP 7.1. Misschien kan je via een ticket bij One navragen of je hosting pakket nog even tijdelijk op PHP 7.1 of 7.0 mag draaien. Dan heb je eventueel de kans om je webshop te updaten naar de laatste versie van PrestaShop zodat je hosting pakket daarna weer terug kan op PHP 7.2

Ander opties zijn
- Andere hosting partij nemen en daar je site heen verhuizen om het daar te proberen.
- Je website geheel te downloaden op je lokale computer en daar je site draaiend te krijgen. OM dan vervolgens te upgraden.
- Een PrestaShop expert/partner in te huren om je bij te staan. Zie hier de eventuele partners. https://www.prestashop.com/nl/experts?iso=NL

Edited by MARK-APP.com (see edit history)