Jump to content

Edit History

leslainesdedebby

leslainesdedebby

Van de ene op de andere dag wordt ik steeds automatisch uitgelogd als ik in de bakcoffice werk. Bijvoorbeeld door een produkt aan te klikken om te wijzigen.

Van die ene op die betreffende andere dag had ik niets veranderd, dan dat ik mijn bestellingen controleer en de produkten up to date maak.

Na een paar dagen speuren weet ik het niet meer waar ik het zou kunnen zoeken. Wie heeft tips waar ik kan zoeken? Ik werk met PS 1.7.5.1

Browsers waarbij dit identiek gebeurd zijn firefox, ie, chroome. Heb er niet meer om te testen. Maar gezien dat het op alledrie de browsers is, zou er iets aan mijn instellingen moeten zijn?

Alvast vriendelijk bedankt voor het meedenken.

leslainesdedebby

leslainesdedebby

Van de ene op de andere dag wordt ik steeds automatisch uitgelogd als ik in de bakcoffice werk. Bijvoorbeeld door een produkt aan te klikken om te wijzigen.

Van die ene op die betreffende andere dag had ik niets veranderd, dan dat ik mijn bestellingen controleer en de produkten up to date maak.

Na een paar dagen speuren weet ik het niet meer waar ik het zou kunnen zoeken. Wie heeft tips waar ik kan zoeken? Ik werk met PS 1.7.5.1 Browser is firefox.

• Create New...