leslainesdedebby Posted April 26, 2020 Share Posted April 26, 2020 (edited) Van de ene op de andere dag wordt ik steeds automatisch uitgelogd als ik in de bakcoffice werk. Bijvoorbeeld door een produkt aan te klikken om te wijzigen. Van die ene op die betreffende andere dag had ik niets veranderd, dan dat ik mijn bestellingen controleer en de produkten up to date maak. Na een paar dagen speuren weet ik het niet meer waar ik het zou kunnen zoeken. Wie heeft tips waar ik kan zoeken? Ik werk met PS 1.7.5.1 Browsers waarbij dit identiek gebeurd zijn firefox, ie, chroome. Heb er niet meer om te testen. Maar gezien dat het op alledrie de browsers is, zou er iets aan mijn instellingen moeten zijn? Alvast vriendelijk bedankt voor het meedenken. Edited April 26, 2020 by leslainesdedebby (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
leslainesdedebby Posted April 27, 2020 Author Share Posted April 27, 2020 Misschien iemand die een hint kan geven? Ik heb de site inmiddels omgezet in https, voor bezoekers lijkt alles ok. ook in ps de ssl aangepast, en lijkt ok. En toch is het probleem onveranderd dat ik steeds uitgelogd wordt. bijvoorbeeld als ik een bepaalde instelling aanklik, hop inlogscherm. of een prokukt aanklik, of 'nieuw produkt aanmaken', hop sta ik weer voor het inlogscherm. Vriendelijke groeten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 kijk eens bij je cookie instellingen: Geavanceerde instellingen>Administratie Daarnaast misschien ook een idee(na het maken van een backup) om te upgraden naar 1.7.6.5 er zijn in deze versie t.o.v. de versie die je nu gebruikt al weer zoveel verbeteringen en bugfixes doorgevoerd dat daarmee je probleem ook opgelost kan zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leslainesdedebby Posted April 30, 2020 Author Share Posted April 30, 2020 Dankje Curious voor je reactie. Als ik daar klik sta ik ook weer voor het inlogscherm. Maar ik ben ook bezig met de server waar ik het heb draaien. Het lijkt erop dat er daar mogelijk ook iets scheelt. De klantenservice is daar goed en volop nog bezig. Mocht het daar zijn geweest, laat ik het hier ook weten. Updaten is inderdaad geen slecht plan Daarna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racemaniac Posted March 23 Share Posted March 23 Ik draai nu 8.1.5 en ook ik wordt in BO steeds uitgelogd. van de een op andere dag. Heb cache al leeg gemaakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts