iwanb Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Ik krijg nu deze melding als ik een nieuw product maak of een bestaande wil aanpassen, zodra ik op bewaren klik.Fatal error (StockMvt -> id_stock_mvt_reason = -1)enig idee wat het is?GroetIwan Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERME Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Er zit iets met stock in,moet je niet de voorraad van het product op 10 zetten?Groeten Erwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
iwanb Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 mm denk het niet ik heb hem staan op 1000 in voorraadmaar ook andere doen het als ik een aanpassing maak Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERME Posted April 11, 2011 Share Posted April 11, 2011 Sorry, dan zou ik het niet wetenff een tip: Post het op het engelstalige forum, want die zijn veel sneller in het andwoorden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lott1988 Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Ik heb hetzelfde probleem. Wijzigen van een product is mogelijk ondanks de error. Ik kan alleen geen afbeeldingen toevoegen. Al enig idee wat de oplossing kan zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts