Fiver Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 Als ik de optie "Afhalen" selecteer, krijg ik bij het volgende schermpje toch de melding "Gratis verzending"? Hoe kan ik dit oplossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted April 23, 2020 Share Posted April 23, 2020 Dat kun je evt. oplossen door voor verzendkosten een andere creatieve tekst te gebruiken. Het is bij mijn beste weten niet mogelijk om die tekst te laten veranderen als je voor afhalen kiest. Daarmee kom ik dus weer op de 1 page checkout waar een klant alles in 1 oogopslag ziet en er geen twijfels ontstaan. Dat kan ik me bij de 5 stappen methode wel voorstellen dat men gaat denken: hee het wordt toch gratis bezorgd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiver Posted April 23, 2020 Author Share Posted April 23, 2020 Ik ga het op 1 page zetten :). Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanneB Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 @FiverWij hadden dit issue ook en na diverse modules geprobeerd te hebben waar het niet mee lukte heb ik uiteindelijk ervoor gekozen de afhaal '0,01 euro' te maken zodat er nooit GRATIS ergens in terecht komt. Scheelde me sindsdien veel hoofdpijn 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts