jeg-er-mini Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Jeg står i den situation, at jeg gerne vil have "Kasse" og "Tilføj til kurv" knapperne skal være grønne, men de andre stadig grå. Hvordan kan jeg gøre dette? http://dintrend.dk/shop/ Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokkekniven Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Du kan definere den i din themes css fil.Mellem linie 520 og 550 starter hele sektionen med knapper og grunden til at jeg siger det på den måde er at jeg syntes prestashops knapsystem er MEGET uoverskuelig.Men du kan selv lave css styles til dine knapper, ved at lure i kildekoden og se hvad de forskellige hedder.Den til knappen Til Kassen mener jeg hedder. #button_order_cart .exclusive{ din kode her} Alternativt kan du jo gå ind i modules/blockcart/og dennes tpl fil og selv definere en css klasse. Dette skal man jo så bare huske at man har gjort når man opgraderer prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts